Fright Night (2011)

Colin Farrell is back! Ezt már eddig is tudtam ám, pár hónapja láttam tőle egy frankó filmet, de arról majd egy másik posztban ömlengek.
Félnem kellett volna, mert nem szeretem a feldolgozásokat, főleg, ha láttam az eredetit. Itt nem ez volt a helyzet, nekem ez az eredeti és nem hiszem, hogy menézem a régi verziót.
Egy átlagos tinédzser és egy fura szomszéd esete! Ismerős lehet régről a sztori (Rear Window, vagy akár a Disturbia)! A gyerek már ott él, jön a szomszéd, aki sorozat gyilkos/őrült/stb. Esetünkben vámpír, aki meghívja vacsorának a szomszédokat.
Ha egy 'rendes' vámpír film lenne, ideges lennék, hogy ez a Farrell milyen hülye, megeszi azokat, akik az utcában élnek, akkor elég hamar kiderül, ki is a hunyó...hogy élt ez a marha 400 évig, ha ilyen óvatlan?
De nem, a film legalább annyira horror, mint vígjáték, szóval gyorsan túltettem magam a kezdeti zavaromon és jókat röhögtem a sok dinkán! Anthon Yelchin remek színész (meg is nézem, miben szerepelt még), Colin Farrell pedig iszonyat jó vámpír lett, bakker, ha vámpír lennék, ilyen szeretnék lenni én is.
Feltűnik a filmben egy vámpírvadász, David Tennant (Dr Who), akitől érdemes ellesnünk, hogy kell bánni a nőkkel:)! Ő a másik kedvencem a filmben, bőrgatyás idióta, persze angol.
Nekem tetszett, a jelző, ami eszembe jutott a filmről: kellemes esti szórakozás.

Frászkarika (2011) on IMDb