Iron Man 3 (2013)


De szerettem volna szeretni, de nem akaródzik, a fene egye meg. Ez a film azért készült el, mert volt valakinek pár száz millió dollárja, Robert Downey Jr. még mindig szinte biztos befutó a bevételt tekintve, nemsokára jön a Bosszúállók 2, szal' üssük a vasat, amíg meleg.
Nem tekertem bele, amikor megnéztem, Downey-t még mindig élmény nézni és hallgatni (legalábbis nekem), de összességében a film gáz. 
Nincs benne feszültség, semmi meglepő fordulat, a viccek sem olyan viccesek, viszont a robbanások nagyobbat szólnak...hát ennyi. 
Amikor Stark a film közepénél "vereséget szenved" (kicsit rábontják a házat), akkor magába száll, valahol az éjszakában sétálgat a hóban, szenvedő képet vág és egy kalyibában összeeszkábál valami high-tech kütyűt, hogy jól visszatérjen. Vicc. 
Akár a Batman, csak annak jól áll a visszatérés a vesztes csata után. 
Ami miatt tényleg normál sebességgel néztem meg, az Ben Kingsley + a vége főcím betétdala és képi világa nagyon jó.
Ez a rész már nem lesz meg dvd verzióban. 
Nagy kár.