Dear John (2010)


Kedves Hallström!
Hogy van, mint mindig, egészség szolgál, látom mostanában csak egy kutyásra futotta, filmtervek hallom vannak? Szertett neje is elég sokat van a képernyőm, hallottam valami Robert Pattinsonos filmről, és még sorozatokra is jut ideje. Bámulatos!
Oh, milyen szép is volt, nosztalgiáztam múltkor. Mikor beszippantottam magamba Az árvák hercegét, mint a tavaszi harmatot. Ah és amikor együtt volt a család, az a finom csokoládé. Egy gyönyörű mese világba csöppentem, azóta szeretem igazán a Joanne Harris könyveket.
De térjünk is levelem témájára. A legújabb mozijába megint csak nem sikerült hozni azt az atmoszférát, amit már megszoktuk, sőt elvárunk. A főszereplők nagyon szépek és tehetségesek, de a néző nem hiszi el, hogy 2001ben a fiatalok az első randi után nem másznak egymás fehérneműjébe. Bele van erőltetve egy pár olyan szál, ami annyira felesleges, mint például a Worldtrades' dolog. A forgatókönyv dadog, sok helyen. A viszont látás örömére főszereplők nem esnek egymásnak, mert győz az erkölcs. Na ne mán'! Bosszantó klisék és egy csomó lenyúlás, hová tűnt az eredeti Les?!
Szerelmünk lapjai, XI. századi verziójaként aposztrofálnám eme vet. Aki szeretik a csöpögős giccseket, azoknak melegen ajánlom.
Maradok őszinte rajongója, továbbra is áhítattal várom alkotásait!
Dear John (2010) on IMDb