Killing Them Softly (2012)


"Don't make me laugh. I'm living in America, and in America you're on your own. America's not a country. It's just a business. Now fuckin' pay me."

Nem igazán ilyen stílusú filmre számítottam. Az első negyed óra után feltettem magamban a kérdést, nézzem-e tovább?! Brad Pitt (Jackie) viszont olyan laza gengszter és úgy kitölti a játékidőt, hogy képernyő előtt ragadtam. És érdekelt a befejezés is. Lassú, de nem elnyújtott film, valójában talán ez lehet a legközelebb a valósághoz (mondom ezt én, az alvilág nagy ismerője:)), ezért a végére egész kellemesen csalódtam. Viszont nem nézném meg újra, de másfél órára jó kikapcsolódás volt. Bradpityu' jó színész, ez van. Az állandó politikai bejátszásokat viszont nem tudom hová tenni, attól félek, csak azért volt szükséges, hogy Jackie a végén erre felfűzve mondja el a nagy monológot.