Maze Runner: The Death Cure (2018)

Már a műfaji besorolást is elfelejtettem (YA, vagyis Young Adult) és azt is, hogy jön a befejező, harmadik rész. Le kellett lesni a korábbi bejegyzéseimből. Ennyit is ér a műfaj, persze nem én vagyok ennek a kategóriának a zsinórmértéke.



A halovány sztori annyi, hogy a főszereplő futkározó meg akarja menteni a barátját, a kinai/thai/hawaii stb srácot és ezért a fallal körbezárt utolsó város legdurvább épületébe törnek be, hogy kiszabadítsák. 
Közben a maradék immunisak meg mehetnek hajóval a menedékbe, akárhol is van az. De csak meg kell várni ezt az öngyilkos marhát, mert ő a különleges, de hogy miért, azt nem is sejtjük.
Bemennek a városba, ahová senki nem tud bemenni, kihozzák a csákót, ugrálnak (fizikailag és logikailag is:)), szomorúan néznek, veszekednek. 
Én meg nem tudom követni, most mi a fene van? 
Ennyire kiment a fejemből az első két rész (igen, ennyire!)? Vége lett, mindenki boldog, a néző meg ott ül válaszok nélkül. Ki volt akkor a gonosz, miért volt az útvesztő? Különleges főszereplőnk vére gyógyítja a vírust, erre ő elhajózik? A sárgát megmentette, a többi meg le van szarva? WTF?
Semmit sem értettem, a sok futás meg unalmas volt. Utánaolvastam, más sem értett semmit, mert nem magyaráztak meg semmit. Gratula. 
Teljesen felesleges időtöltés 142 percre. Kíméld magad.

Az útvesztő: Halálkúra (2018) on IMDb