Salem's Lot (2004)

Gyerekkori olvasmányaim egyik nagy állomása volt a Borzalmak Városa Stephen King mestertől! Otthon olvastam, persze este volt és nem vettem észre, hogy anyámék átmentek a szomszédba bandázni. Éppen összecsináltam magam egy résznél és úgy gondoltam, elég lesz, megyek oda, ahol sokan vannak, vagy legalábbis valaki legyen mellettem, ne én egyedül egy szobában...sehol senki, én meg itt-ott fostam össze magam a házban, azt a hülye könyvet olvasva. Meg is fogadtam, abba is hagyom. Nem így lett.
Mára már nem annyira rémisztő és King sem a mester. Gondoltam, nosztalgiázom és megnézem a 2004-es feldolgozását a regénynek. 
Szerencsére nem sok mindenre emlékszem, szóval nem akadtam el azon, hogy ez "nem így volt", "mé megy oda", stb. Erősen B kategóriának indul, de egy-két ismert színész azért feltűnik benne. A közepére egész hangulatos lesz, már majdnem A. Még egy kicsit félelmetes is. A vége sablonos, de hát istenem, legalább eszembe jutott, régebben mennyire bátor voltam:)!
Elég hosszúra sikeredett, de ha King rajongó voltál, vagy csak unatkozol, akkor nézd meg, egyszer megéri.
ignem